Hectiek na een lange reis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sjors Hurk - WaarBenJij.nu Hectiek na een lange reis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Sjors Hurk - WaarBenJij.nu

Hectiek na een lange reis

Blijf op de hoogte en volg Sjors

23 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hè hè, eindelijk klaar met vliegen voor de komende 4 weken. Na zo'n 16 uur totale reistijd vanaf Schiphol was ik blij dat ik eindelijk naar mijn hotel kon gaan. Eerst nog even de huurauto ophalen en dan inchecken.
Gelukkig ging alles soepel, ik werd netjes per shuttlebus afgedropt bij het auto verhuurbedrijf, werd naar de auto toe geleid en vanaf daar was het gewoon instappen en rijden!
Even wennen aan het Amerikaanse verkeer, leuke dingen zoals 'right lane must turn right' op een tweebaans weg en 4-way kruisingen zonder voorrangsregels moet je als Nederlander goed in de gaten houden.
Het hotel was gelukkig maar een kort stukje rijden en gratis parkeerplaatsen in overvloed. Wat me meteen al opviel is dat de naam van het hotel eer doet aan de werkelijkheid; 'Circus Circus Hotel and Casino'. En geloof me, een circus is het zeker. Indoor pretpark compleet met achtbaan, 'slot machines' overal waar je kijkt, McDonalds en Starbucks in het hotel aanwezig, you name it.
Ik was in ieder geval blij om eindelijk m'n zooi te kunnen dumpen op m'n kamer. Ik was alleen nog niet klaar, even vlug een vette hap halen om de buik te vullen en op naar de beroemde Las Vegas Strip!
Aangezien dit de enige avond is die ik in Vegas zal zijn moest ik het wel even met mijn eigen ogen bekijken. Wat een ontzettende drukte, maar vooral wat een over-the-top stad is dit. Zelfs 's nachts is het niet donker en overal waar je kijkt zijn casino's of andere plaatsen waar je je geld kunt verspillen. Niks voor mij, dus na een stuk over de Strip te hebben gewandeld vlug terug naar het hotel voor een welverdiende nachtrust. Morgen ga ik naar de eerste bestemming van belang in deze reis: Zion National Park.

• 27 Augustus 2016 - 07:47

Anita:

Hey Sjors,

Vanaf vanmorgen volg ik je ook via dit medium.
    Wat heb je een ontzettend leuke schrijfstijl!

Jammer dat Wiel (nu) niet het geduld op kan brengen om dit te lezen en je foto's en filmpjes te bekijken.
    Wiel is vanmorgen vertrokken om samen met zijn vriend John een motortourtocht door de alpen te maken. Even iets anders dan Bryce en Zion, maar vast en zeker ook mooi.

We vroegen ons af of je angel's landing op en af bent gelopen? Wat een prestatie en een prachtig filmpje. Heeft Wiel helaas ook nog niet gezien. Hij mist zo toch van alles dor zijn facebook-allergie!

Blijf genieten van je reis!!!!

• 27 Augustus 2016 - 13:32

Richard:

Hoi Sjors ga vanaf nu via deze site jou reis volgen leuk dat we nu ook foto's zien van jou reis.
    Groeten P+M