Doorreis naar Sheridan - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Sjors Hurk - WaarBenJij.nu Doorreis naar Sheridan - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Sjors Hurk - WaarBenJij.nu

Doorreis naar Sheridan

Blijf op de hoogte en volg Sjors

04 September 2016 | Verenigde Staten, Sheridan

Tijd om afscheid te nemen van Yellowstone, want vandaag is het weer tijd voor een doorreis naar Sheridan. De weg daar naartoe brengt me door de oostelijke ingang van het park en loopt over in een indianenreservaat, het Shoshone National Forest. De weg die hierdoor heen loopt is weer een Scenic Byway, en dat kan alleen maar goeds betekenen!
Slingerend door een canyon en over een paar bergen loopt deze weg waarlangs genoeg te zien is. Wel weinig stops, dus weinig foto’s. Op één van de laatste klimmen gebeurd er nog iets bijzonders. Dankzij de hoogte, zo’n 2600m, en het feit dat de wolken heel laag hangen rij ik op een gegeven moment door het wolkendek heen. Het zicht hierin word zó slecht dat ik op sommige stukken nog geen 10 meter zicht heb. Eenmaal erdoorheen besluit ik even te stoppen om een foto te maken, maar ik word ook nog eens achterna gezeten door dit stijgende wolkendek!
Na deze Scenic Byway word het jammer genoeg wel vlug minder interessant, en Sheridan zelf blijkt ook niet veel om over naar huis te schrijven te zijn.
Morgen is het Labor Day als ik in Rapid City aankom, waar onderandere Mount Rushmore ligt, dus maar goed dat ik dinsdag nog heel de dag heb mocht het morgen te druk zijn.

  • 05 September 2016 - 06:42

    Richard:

    Fijn om weer van je te horen.Benieuwd naar de foto's en vooral het beertje. Groeten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjors

Actief sinds 27 Aug. 2016
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 4691

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 18 September 2016

Rondreis West-Amerika

Landen bezocht: