Ik leef weer! - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Sjors Hurk - WaarBenJij.nu Ik leef weer! - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Sjors Hurk - WaarBenJij.nu

Ik leef weer!

Blijf op de hoogte en volg Sjors

04 September 2016 | Verenigde Staten, Sheridan

Ja! Niet door een beer opgegeten dus, alleen geen internet toegang gehad in Yellowstone. Natuurlijk ben ik gewoon door gegaan met verhaaltjes typen en foto's maken, maarrrrr... in het hotel waar ik nu in zit heb ik geen geweldig internet en kan ik geen foto's uploaden. Dus tekst komt eraan, foto's nog even wachten tot morgen.

  • 05 September 2016 - 09:37

    Gerry:

    Leuk Sjors, om je avonturen te lezen. Ik benijd je stiekem wel een beetje. Maar geniet met volle teugen jonguh
    Groetjes Gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjors

Actief sinds 27 Aug. 2016
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 4679

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 18 September 2016

Rondreis West-Amerika

Landen bezocht: