Rondreis West-Amerika - Reisverslagen van Sjors van den Hurk - WaarBenJij.nu Rondreis West-Amerika - Reisverslagen van Sjors van den Hurk - WaarBenJij.nu

Rondreis West-Amerika

Met als start- en eindpunt Las Vegas, ga ik een rondje met de klok mee om de Rocky Mountains maken met de volgende tussenstops:
- Zion National Park
- Bryce Canyon National Park
- Salt Lake City
- Grand Teton National Park
- Yellowstone National Park
- Sheridan, WY
- Rapid City, SD (Mount Rushmore NP, Badlands NP)
- Rocky Mountain National Park
- Black Canyon of the Gunisson National Park
- Arches National Park
- Page, AZ (Lake Powell, Antelope Canyon)
- Grand Canyon National Park

Voor dit rondje van zo'n 4200km (zonder uitstapjes) heb ik mezelf 26 dagen de tijd gegeven, zodat ik lekker rustig aan alles kan bekijken. Omdat ik in m'n eentje ben doe ik wel lekker relaxed, en zit ik iedere avond in een hotel of motel.

Recente Reisverslagen:

14 September 2016

Indianen en tijdsverschillen!

13 September 2016

Natuurlijke erosie maakt rare dingen..

12 September 2016

Van bos naar woestijn

11 September 2016

Black Canyon

10 September 2016

Even naar Nederland
Sjors

Actief sinds 27 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4707

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2016 - 18 September 2016

Rondreis West-Amerika

Landen bezocht: